BuyCarpet - שטיחים
משלוח חינם בקנייה מעל 200 ש"ח - 3 ימי אספקה*
עגלת קניות
רשימת משאלות נווט אל חנות שטיחים ביי קארפט
close

סל הקניות שלי ()

אין מוצרים בסל הקניות.

BuyCarpet - אתר קניות שטיחים מספר 1 בישראל!
שטיחים עם תו אמון הציבור

חייגו אלינו

09-7444958

חנות שטיחים בשיחה בוואצאפ

הבלוג שלנו

קניית שטיחי האמבט הטובים ביותר לחדר האמבטיה שלך

קניית שטיחי האמבט הטובים ביותר לחדר האמבטיה שלך

חלק בלתי נפרד מהאביזרים לאמבט הם שטיחים. על פי רוב, רכישת שטיח מתבצעת כהרף עין –  רואים / צרכים שטיח, ניגשים לראשון שרואים ברשתות השיווק לוקחים משלמים ומניחים בחדר האמבט. אם נכתוב את האמת, זו לא הדרך לקנות שטיח, וכמו כל דבר בחיים, גם שטיח צריך לקבל את תשומת הלב הראויה לו וכדי שזה יקרה, ריכזנו מספר נקודות חשובות שיאפשרו לכם לרכוש שטיחים לאמבטיה שישמשו אתכם לאורך זמן ולא תאלצו להחליף אותו בתדירות גבוהה. שטיח לאמבטיה אומנם ידוע כחיוני בחורף וכשקר לצאת מהאמבטיה אך גם בקיץ יש חשיבות לשטיח ובעיקר כשמצפים שהרגליים יתייבשו מהר ולא ישאירו פסיעות על הריצוף.

הגורמים החשובים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת שטיחים לחדר האמבטיה שלך?

מספר השטיחים אשר מוצעים למכירה הוא רב, כך שכל אדם יכול למצוא את מבוקשו – הן מבחינת המחיר, הן מהבחינה הפונקציונאלית והן מבחינת העיצוב. בחרנו להציג עבורכם מספר גורמים שיקלו עליכם את הרכישה הייעודית.

  • שטיח שמתייבש מהר – ישנם שטיחים רבים שמהרגע שיורדים מהם הם מתייבשים ולא נשארים להתייבש באוויר הפתוח. שטיחים אלו סופחים נוזלים במהירות שיא ולא סופחים אליהם חיידקים ומזהמים שונים.
  • מונע החלקה- אחד הסכנות של מים הוא היכולת “לזרז” לגרום להחלקה. חשוב לרכוש שטיחים אשר מונעים את ההחלקה ומאפשרים עמידה בטוחה.
  • אנטי בקטריאלי – כדי שהשטיח יחשב לאיכותי חובה לאפשר לו להיות אנטי בקטריאלי, דהיינו שטיח אשר אינו סופח חיידקים ומזהמים.
  • שטיח מעוצב – אז נכון שזהו לכאורה הפרמטר (אולי) החשוב פחות מבחינה בריאותית, אך חשוב מאוד לרכוש שטיח מעוצב אשר מתאים לסביבה העיצובית של חדר האמבטיה שלכם.
  • גודל השטיח – ישנם שטיחים בגדלים שונים ומגוונים קניית שטיח צריכה להתבצע בהתאמה מושלמת לחדר האמבטיה שלכם.

שטיחים לאמבטיה

כיצד לנקות ולתחזק את השטיח החדש שלך לכל החיים?

שטיחים לאמבטיה הטובים ביותר מחזיקים מעמד לאורך זמן כך שניתן לרכוש שטיח היום וליהנות ממנו לעוד שנים רבות. ישנם סוגים שונים של שטיחים באיכות גבוהה ובשלל צבעים וטקסטורות בכל הסגנונות והגדלים ועל כן רצוי לפני הטיפול לוודא ולבדוק כיצד יש לשמור עליו לאורך זמן – ישנם שטיחים שאין להכניס למייבש, שטיחים אחרים צרכים שטיפה במים בלבד לאחרים נדרש סבון וכן הלאה.

כדי לשמור על השטיח שלכם, אלו הם הכללים שחשוב להיצמד אליהם:

חומרי הניקוי יהיו חומרים רגילים שאנו נוהגים להשתמש לכביסה, המים יהיו חמים יבוש באוויר בלבד ולא להכניס למכונת הכביסה, אין לגהץ את השטיח וכמובן חשוב להפחית את מהירות מחזור הסיבוב במכונת הכביסה.

נשאלת השאלה מהו המחיר הטוב ביותר של שטיח? התשובה לכך אינה חד משמעית משום שהיא מורכבת ממספר פרמטרים אשר מרכיבים את איכות השטיח ועל כן התשובה היא בהתאם לסוג השטיח אותו אתם בוחרים לרכוש.

עוד מאמרים בנושא

יתרונות מדוע לרכוש מונע החלקה לשטיח:

דילוג לתוכן